En dan.....is het allemaal weer over!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van roosje20 - WaarBenJij.nu En dan.....is het allemaal weer over!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van roosje20 - WaarBenJij.nu

En dan.....is het allemaal weer over!!!!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2005 | Australië, Sydney

Daar zit ik dan, op zaterdagochtend om 9 uur, met goed fatsoen mijn nieuwe stukje te schrijven. Ik had geen idee wanneer ik het anders moest doen want vannacht moet ik mijn zus gaan halen van het vliegveld en daarna in een verschrikkelijk hard tempo het hele Sydney door!!! En het duurt toch altijd erg lang voordat mijn verhaal weer eens een keer af is, maar ja.......ik zal niet zeuren, ik vind het ook veels te leuk om van jullie wat te horen!! En ik kan mijn fans natuurlijk niet teleurstellen :)

Als laatste Sydney verhaal, wil ik er eigenlijk een heel spetterend verhaal van maken, alleen is er 1 probleem: Er is gewoon niet veel gebeurd hier! Het is maar harstikke saai hier! haha neeeeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet, maar ik heb gewoon non-stop aan school gewerkt! Ik moest namelijk een hoop assignments inleveren en een monoloog opvoeren. Gelukkig is dit allemaal achter de rug.....en kan er weer gefeest gaan worden haha. Mijn monoloog heb ik maandag opgevoerd en ik heb werkelijk gevlamd op het podium!
Ik had besloten om geen Belle te spelen, maar Minoes, van de film Minoes! Dus ik was maar weer een kat....Natuurlijk de hele monoloog uit mijn hoofd geleerd, zodat ik hem gewoon op kon dreunen en jaja ik had er zelfs een grapje in zitten! Maandag, voor de klas en op het podium, heel mijn monoloog opgedreund en maar een zinnetje vergeten, beetje jammer dat dit mijn grapje was! Dinsdag al mijn Art work uitgehangen, en ik was nog niet eens zo heel ontevreden, en dat met mijn art talenten! Gelukkig dat ik het toch niet mee kan nemen naar Nederland! Voor de 2 andere vakken moest ik de week ervoor alles al inleveren en kreeg ik deze week te horen dat ik de vakken allebei gehaald heb! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Mijn verslagen waren 'excellent'! Wie had dat nou kunnen denken???? :)
Nu nog even wachten op de andere 2 vakken, maar als het goed is heb ik die ook gehaald...............dus zit het erop!!!

Heel raar maar mijn schoolavontuur is dus over!!!! En over een paar daagjes is mijn Sydneyavontuur ook al weer over!!!! Ik heb er veel zin in dat ik 6 weken ga reizen langs de oostkust, maar..............het is toch wel heel raar om alles hier achter te laten. je hebt hier 4,5 maand gewoond en bent hier helemaal gewend. Sydney is gewoon mijn stadje geworden! Maar we nemen natuurlijk wel gepast afscheid: Er gaat namelijk flink gefeest worden ennnnnnnnnn dat is er eigenlijk ook al wel een beetje gedaan! hahaha
Woensdag, na ons laatste aboriginal les, zijn Nienke en ik met Tony en Ruud (jaja de vrouwenmagneet) naar Bondi geweest. Deze avond hebben Nienke en ik geprobeerd mannenmagneten te worden, aangezien Ruud ondertussen alweer 2 vrouwen aan de haak had geslagen, hadden wij nu toch ook zoiets van: dat moeten wij toch ook kunnen? Maar na 20 minuten alleen te hebben gestaan, zijn we er toch achter dat we het 'magnetisme' niet in ons hebben!!!! hahahaha Verder was het een gezellige avond en zijn Nienke en ik eind van de avond met zijn 2tjes maar weer naar huis gegaan! Vanavond gaan we weer lekker stappen, en wilden we helemaal los vanavond, het is namelijk onze laatste stapavond in Sydney. Beetje jammer, dat Roos om 6 uur vannacht weer op het vliegveld moet staan! En dan, vanwege mijn zus haar jetlag, de hele dag weer door moet! haha Het stappen hier is om een uurtje of 3 afgelopen dus moet ik nog wat zien te verzinnen voor 2 uur voordat ik naar het vliegveld mag! Ik denk dat ik een zware dag tegemoet ga!!!!! :) Maar ik heb er natuurlijk ook heel veel zin in om mijn zus na 4,5 maandje weer te zien en ik ben ook weer erg benieuwd wanneer ik haar weer zat ben hahaha

Op woensdagochtend 15 juni gaan we ook alweer op reis! Eindelijk naar het mooie weer toe, het is hier in Sydney namelijk winter. Ok, ik zal niet klagen......22 graden met een zonnetje is zo slecht nog niet, maar toch is het best koud! ;) Op de reisplanning staat een zeiltocht en een safaritocht op de eilanden, duiken, surfen en natuurlijk naar alle plaatsjes die aan de oostkust liggen! Ik wil zoveel mogelijk zien! Ik ga het jullie allemaal vertellen als ik er geweest ben, ik heb nu ook echt nog geen idee wat ik ervan moet verwachten!

Over 6 weekjes sta ik alweer op Nederlandse bodem, maar daar ga ik nog niet aan denken!!!
Ik hoop dat met jullie ook alles helemaal goed gaat en dat jullie weer genoten hebben van mij nu 'saaie' verhaal.....haha

Ik spreek jullie allemaal weer over de mail of over de telefoon!!!!!!

Liefs en een dikke kus, (nog even uit Sydney)
Roos

Geen adres deze keer.......dan maar mijn telefoonnummer: +61405981553 en natuurlijk mijn email: r_van_zundert@hotmail.com

  • 11 Juni 2005 - 09:03

    Tommie:

    Inderdaad, erg saai dat Sidney....Ben blij dat ik lekker in dat prachtige NL zit, zeg maar 25 graden zonnetje en niets te doen. Slecht leven heb je eigenlijk dame....
    Roosje ik zal je van de week laten weten als ik mijn titel binnen heb :D

    Heel veel plezier, vermaak je aan de Coast

    knuffel
    (Ing.) Tom ;-)

  • 11 Juni 2005 - 10:01

    Demi Rose Annokkee:

    Hoi juf rosie,dankjewel voor het cadeautje en de kaart.Ik hoop dat veel plezier beleefd in Australie en als je weer terug bent,kom je dan ff kijken bij mij in groep 3?
    Dag lieve juf rosie,ik hoop dat je snel weer terug komt.

  • 11 Juni 2005 - 10:01

    Jilles:

    das pas de zesde keer heel sydney door, als het nou nog nie gaat vervelen. veel plezier aan de coast, maar weet zkr dat dat wel goed gaat komen. geniet ervan en tot over een week of zes

    xx jilles

  • 11 Juni 2005 - 14:20

    Tom Toutenburg:

    Lieve juf Rosie,
    Bedankt voor het Koalabeertje, ik vindt hem erg leuk. Heel veel pret in de 6 weken vakantie die je nu mag gaan vieren. Ik hoop dat jij het fijn hebt.

    Dikke knuffel van Tom & Daan (baby broertje)

  • 12 Juni 2005 - 10:47

    Thirza Beekhuizen:

    Lieve Roosje.
    Hoe is het met Jou?
    Met mij gaat het goed.
    Dank je wel voor het lieve
    panda beertje hij staat op de kast, en als ik naar hem kijk dan denk ik aan jou.nog een paar weeekjes en dan heb ik vakantie.Maar eerst moet ik nog diploma zwemmen dat hoor ik morgen.En ik heb ook een ballet uitvoering daar heb ik veel zin in.
    Nou ik wens je nog veel plezier met je avontuur.
    groetjes en hoop tot gauw.
    daaag ROOSJE.
    THIRZA

  • 13 Juni 2005 - 16:10

    Priscilla:

    Zoooooooooooooo en nu lekker op reis. Heel veel plezier met al het leuks,bijzonders,........dat jullie gaan tegenkomen.
    Geniet ervan!!!!
    Priscilla

  • 13 Juni 2005 - 20:34

    Mamma:

    Leuk stukje weer ,maak er een fijne vakantie van wordt niet te bruin dan kan je hier verder lekker bruin worden.kussen aan alle twee onze lieve dochters en knuffels van pappa en mijxxxxxxxxx

  • 13 Juni 2005 - 22:09

    Marja:

    Hallo Roos, ik wil je even een heel prettige reis wensen ook samen met je zus. Vast erg gezellig dat ze nu is.
    Maak er een mooie tijd van. Tot ziens !!

  • 14 Juni 2005 - 08:43

    Anne:

    heej lieve roos en christa
    heel veel plezier en geniet ervan! tot over 6 weken! kus

  • 15 Juni 2005 - 18:59

    Marga:

    Wat een verhaal weer. Fijn dat je alles van school nu afgerond hebt. Als ik het goed begrijp is je rondreis nu echt begonnen. Heel veel plezier en veel groetjes ook aan Christa. Van veel mailen is namelijk niets meer gekomen. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 35398

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: